JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952

JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952
JAGUAR XK 120 FHC, rok výroby 1952

Technické informace

Karoserie: 2-místní kupé FHC

Barva: krémová bílá

Barva interiéru: tmavě modrá kůže, koženka, dřevo

Motor: 3.442 cm3, 6 válců

Výkon: 125kW / 5.200 otáčkách

Rozměry: D: 4.406, Š: 1.575, V: 1.343 mm

Rozvor: 2.420 mm

Hmotnost: 1.460 kg

Maximální rychlost: 192 Km/hod

Stav vozu

Uzavřená verze (kupé) prvního poválečného sportovního jaguáru. Auto pochází původně z USA, kde bylo velké množství Jaguárů exportováno a má proto standardní „levostranné řízení“. Vůz byl po dovozu v úplně dezolátním stavu a prošel úplnou rekonstrukcí, která trvala cca 1 a ½ roku. Uchovali jsme maximum původních části a auto je dnes ve výborném technickém stavu a plně pojízdné. Z důvodu některých dobových nedostatků těchto automobilů a lepší použitelnosti v dnešním provozu byla u vozu použita novější a lepší převodovka a brzdy, obojí rovněž z produkce JAGUAR, ale z pozdějších modelů. Auto je plně pojízdné a příležitostně užívané majitelem.